29 maj 2012

29 maj

Så fort jag varvar ner när jag kommer hem från teatern så somnar jag i sängen eller på soffan. Det är ju skönt men det är jobbigt när man vaknar och inte kan somna om senare under natten. Nu repar vi för fullt på musikalen Dröm på östgötateatern. Det är både kul och krävande. Sångerna susar runt i huvudet när man försöker sova. Det är spännande att se hur en musikal växer fram men jag känner mer och mer att det inte är någonting för mig. När man var yngre var det de coolaste i världen att se musikaler och se artister och drömma lite i smyg att få vara huvudrollen en dag. Men jag har numera ingen dröm om sånt. Det är kul att få erfarenheten av att ingå i en musikalensemble så här men sen räcker det för min del. På söndag är det premiär. Spännande. Vi får hoppas att det gå vägen.