23 juli 2012

Ännu en dröm.

Jag var i stallet där hästarna stod senast.
Man hade gjort om där och moderniserat.
De mysiga lilla stallet för fyra hästar var nu ett stort stall.
Den dunkla delen av ladan var omgjord.
Loftet var totalt rensat och alla saker var borta.
Men våra hästar var där.
Jag kom dit av en slump.
När jag stod och förklarade för en vän att jag faktiskt kan en del om hästar såg jag Golden.
Golden en stor ganska klumpig fux som jag ridit på.
Jag gick fram till honom och klappade om honom.
Sen när jag såg mig omkring i stallet såg jag vart jag var.
På Upphörda gård.
Jag hittade tillslut våra hästar.
De sas att du var där.
Dock hittade jag dig inte.
Jag gick runt på gården länge.
Sen hör jag radion som spelar någon konstig musik.
Jag öppnar ögonen och vaknar i Norrköping.
Jag hann inte träffa dig den här gången.