27 december 2011

Allting löser sig.

Tänka sig att livet kan leka så mycket med en!
Just nu sitter jag och skriver på min första helt egna dator.
Idag tog jag reda på om jag kan börja sjunga igen vilket det verkar som att jag faktiskt kan.
Det ska bli skönt att komma igång igen!
Julen var härlig på många sätt men jag saknade snön.
Snö får ligga på marken och glittra hela december och sen kan det vara bra.
Nu har snön inte varit här hela december vilket leder till snökaos i februari.
Det är storm ute och det viner fint i kakelugnen om kvällen..
Snart smäller det.
Jag ska ta ett stort steg om några dagar och jag är överlycklig för det.
Ett märke ska sättas på min kropp för att stanna kvar.
Det kommer bli så sjukt bra.
Jag känner att 2012 inte kan bli så dåligt år.
På onsdag ska jag träffa fina tjejer och imorgon ska jag träffa en fin tjej.
Allting fixar sig.
Det var konstigt att vakna och känna att man faktiskt inte har någonting att oroa sig över.
Jag har kommit över spärren.
Jag vet hur jag vill ha det och nu ska jag fixa det.
Det hjälper att ta en paus från dem som påverkar en för mycket.
Aldrig kommer jag göra som jag gjort i höst.
Aldrig ska någon/någonting få påverka mig så mycket.
Jag lever och jag är tacksam för det.
Under midnattsmässan förstod jag lite mer.
Jag blir bara mer och mer intresserad av religion.
Kristendomen är otroligt splittrad och det är roligt att gräva lite.
Idag beställde jag hem lite pocketböcker.
Jag längtar tills jag får hem dem!
Nu tar jag det lugnt och lever.
Jag ser ett ljus i det mörka jobbiga.
Aldrig mer ska jag stressa för ingenting.
Kämpa för sånt som man inte får någonting för.
Jag kunde till och med se färgen orange utan att tänka på någonting speciellt idag.
Så släng er i väggen.
Jag bryr mig inte.